Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2025/26/1 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1kf. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.

JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
k GTMSK2011M MarketingMenedzsment (2+2k)
k GTVGT2141M Világgazdasági folyamatok, világgazdasági régiók (2+0k)
k GTMSK229M Marketingkutatás és piacelemzés* (2+4g)
k GTMSK268M Integrált marketing-kommunikáció * (2+2g)
k GTVSM2024M Projektmenedzsment (*) (2+1g)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy