Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2024/25/2 félévére

Marketing új szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.

JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTÜPZ223ML (vállalati) pénzügyek (12+96k)
K GTMSK269 ML Értékesítés-menedzsment* (12+65gy)
K GTMSK270ML Digitális-(Online) marketing* (12+65gy)
K GTVVE2183. SAP üzleti adminisztráció (*) (12+65gy)
KBusiness marketing GTMSK271ML B2B marketing (12+65k)
KTársadalmi marketing modul GTMSK272ML Társadalmi marketing (12+65k)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy