Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2020/21/2 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.

JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK201M MarketingMenedzsment (2+2)
K GTVGT214M Világgazdasági folyamatok, világgazdasági régiók (2+1)
K GTMSK2020M Piacelemzés - vásárlói magatartás (2+1)
K GTMSK203M Marketingkutatás és DTR (2+1)
K GTMSK2060M Integrált marketing-kommunikáció (2+2)
K GTMSK231M Társadalmi, non-profit marketing (2+1)
szv GTEHE1240B Gazdaságszociológia (2+0)
szv MEIOK103.. Idegen nyelv 3. (0+4)
SZV GTGVÖ120BN A fejlődés gazdaságtörténete (2+0)
SZV GTGVA2671M Tanácsadó vállalkozások (2+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy