Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2020/21/2 félévére

Városmarketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.

JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
k GTMSK313 Digitalizáció a városmarketingben (9+6g5)
k GTMSK314 Marketingtervezés (12+6g5)
k GTTUR300 Turizmus menedzsment (12+6g5)
k GTMSK308 Városmárkázás (12+6k5)
k GTMSK309 Kultúra-marketing (12+6g5)
k GTMSK310 Közszolgálati marketing (9+6k4)
k GTMSK311 Szakdolgozat készítése (0+10a0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy