Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2019/20/2 félévére

Marketing szak 4. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTGVG2561M Vezetői gazdaságtan (2+1k4)
K GTMSK2071M Marketingstratégia (2+2gy4)
K GTMNM2160M Nemzetközi marketing (2+1k3)
K GTMSK2170M Reklámstratégia (2+1gy4)
K GTMNM2080M Személyes eladás (2+1k4)
SKOkos város, városfejlődés modul GTVGT216M Smart cityk fejlődése (2+1k4)
K GTMSK2230M Diplomamunka (0+5gy8)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy