Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2019/20/1 félévére

Marketing szak 1. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK201ML1 MarketingMenedzsment (12+9)
K GTVGT214ML Világgazdasági folyamatok, világgazdasági régiók (12+6)
K GTMSK2020ML Piacelemzés - vásárlói magatartás (12+6)
K GTMSK2030ML Marketingkutatás és DTR (12+6)
K GTMSK2060ML Integrált marketing-kommunikáció (12+9)
K GTMSK231ML Társadalmi, non-profit marketing (12+6)
SZV. GTEHE1240BL Gazdaságszociológia (9+0)
SZV GTGVÖ120BL A fejlődés gazdaságtörténete (9+0)
SZV GTGTVA2671ML Tanácsadó vállalkozások (9+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy