Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2018/19/2 félévére

Kereskedelem és marketing szak 6. szemeszter (3. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK1080B Business marketing (2+1k5)
K GTMSK1140B Társadalmi/Non-business marketing (2+2gy4)
SKÉrtékesítés GTMNM1030B Nagy és kiskeres.ért. technikák (1+2gy4)
SKÉrtékesítés GTMSK110B E-marketing (1+2gy4)
SKÉrtékesítés GTMSK1390B Marketing esettanulmányok (0+2gy4)
SKÉrtékesítés GTMSK129B Portfolió szakszeminárium (0+2gy3)
SKMarketingkommunikáció GTMSK1380B Médiaismeret (2+0k4)
SKMarketingkommunikáció GTMSK110B E-marketing (1+2gy4)
SKMarketingkommunikáció GTMSK1390B Marketing esettanulmányok (0+2gy4)
SKMarketingkommunikáció GTMSK129B Portfolió szakszeminárium (0+2gy3)
K MEIOK1061.. Szaknyelv 6. (0+4gy0)Kötelező, a megfelelő nyelv választandó.
KV GTGVG1190B Vállalati erőforrásgazdálkodás (2+2k3)
SZV GTERG102B EU integráció és intézményeinek története (2+0k3)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy