Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2018/19/2 félévére

Marketing szak 4. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTGVG2564ML Vezetői gazdaságtan (12+6k4)
K GTMSK2071ML Marketingstratégia (12+9gy4)
K GTMNM2160ML Nemzetközi marketing (12+6k3)
K GTMSK2170ML Reklámstratégia (12+6gy4)
K GTMNM2080ML Személyes eladás (12+6k4)
KOkos város, városfejlődés modul GTVGT216ML Smart cityk fejlődése (12+6k4)
K GTMSK2230ML Diplomamunka (0+24gy8)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy