Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2018/19/2 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTÜSE2015ML Kvantitatív statisztikai módszerek (12+9gy5)
K GTÜPZ2021ML Haladó vállalati pénzügyek (12+9k5)
K GTGKG2512ML Kutatásmódszertan (12+0k3)
K GTMSK2302ML Business marketingmenedzsment (12+6k3)
K GTMNM2020ML Értékesítés-menedzsment (12+6gy4)
K GTMSK2090ML Beszerzés (12+6k4)
SKVezetői döntéstámogatás GTVVE2183ML SAP üzleti adminisztráció (12+6gy4)
SKOkos város, városfejlődés modul GTVGT215ML Városok kormányzása (12+6k4)
SZV GTÜSE205ML Demográfia (9+0k3)
SZV GTGVG285ML Válságkezelés (9+0k3)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy