Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2018/19/1 félévére

Marketing szak 4. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTVVE2009ML Stratégiai menedzsment (12+6)
K GTMNM2060ML Marketinglogisztika (12+6)
K GTMNM2070ML Nemzetközi kereskedelem technikája (12+6)
K GTMSK2050ML Public Relations stratégiája (12+6)
KVezetői döntéstám. GTVSM2023ML Projektmenedzsment (12+6)
KVezetői döntéstám. GTVSM2002ML Döntéselmélet és -módszertan (12+6)
KOkosváros GTVGT2051ML Térinformatika (12+6)
K GTMSK2230ML Diplomamunka (0+24)
K GTEHE1240BL Gazdaságszociológia (9+0)
K GTGVG290ML Vállalati energiagazdálkodás (9+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy