Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2017/18/1 félévére

Marketing szak 3. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K. GTVVE2001M Stratégiai menedzsment (2+1)
K. GTMNM2060M Marketinglogisztika (2+1)
K. GTMNM2070M Nemzetközi kereskedelem technikája (2+1)
K. GTMSK2050M Public Relations stratégiája (2+1)
KVezetői döntéstámogatás GTVSM2023M Projektmenedzsment (2+1)
KVezetői döntéstámogatás GTVSM2002M Döntéselmélet és -módszertan (2+1)
KOkos város, városfejlődés modul GTVGT2051M Térinformatika (2+1)
K GTMSK2180M Szakszeminárium (0+4)
SZV GTGKG210MNV Közgazdasági elméletek (2+0)
SZV GTGVA2671M Tanácsadó vállalkozások (2+0)
SZV GTVSM207M Szervezeti magatartás (2+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy