Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2017/18/1 félévére

Marketing szak 1. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K. GTMSK201M Marketing-Menedzsment (2+2)
K. GTVGT214M Világgazdasági folyamatok, világgazdasági régiók (2+1)
K. GTMSK2020M Piacelemzés - vásárlói magatartás (2+1)
K. GTMSK203M Marketingkutatás és DTR (2+1)
K. GTMSK2060M Integrált marketing-kommunikáció (2+2)
K. GTMSK231M Társadalmi, non-profit marketing (2+1)
SZV. GTGKG210MNV Közgazdasági elméletek (2+0)
SZV. GTGVA2671M Tanácsadó vállalkozások (2+0)
SZV GTVSM207M Szervezeti magatartás (2+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy