Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2017/18/1 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
kf GTMSK201ML1 Marketing-Menedzsment (12+9)
kf GTVGT214ML Világgazdasági folyamatok, világgazdasági régiók (12+6)
kf GTMSK2020ML Piacelemzés - vásárlói magatartás (12+6)
kf GTMSK2030ML Marketingkutatás és DTR (12+6)
kf GTMSK2060ML Integrált marketing-kommunikáció (12+9)
kf GTMSK231ML Társadalmi, non-profit marketing (12+6)
SZV. GTGVA2671ML Tanácsadó vállalkozások (9+0)
SZV GTGKG210MLV Közgazdasági elméletek (9+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy