Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2016/17/2 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTÜSE2011M Kvantitatív statisztikai módszerek (2+2gy5)
K GTÜPZ202M Haladó vállalati pénzügyek (2+2k5)
K GTGKG2512MN Kutatásmódszertan (2+0k3)
K GTMSK230M Business marketingmenedzsment (2+1k3)
K GTMNM2020M Értékesítés-menedzsment (2+1gy4)
K GTMSK2090M Beszerzés (2+1k4)
SKVezetői döntéstámogatás GTVVE2183M SAP üzleti adminisztráció (2+1gy4)
SKOkos város, városfejlődés modul GTVGT215M Városok kormányzása (2+1k4)
SZV GTÜSE205M Demográfia (2+0k3)
SZV GTVVE208M Környezetgazdaságtan (2+0k3)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy