Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2016/17/1 félévére

Marketing szak 4. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K. GTVVE200M Stratégiai menedzsment (2+2)
K. GTMSK223M Diplomakészítés (0+7)
KV GTMSK2210M Árstratégia-és taktika (2+1)
KV GTMNM2190M Értékesítési információs rendszerek (2+1)
V. MEIOK Idegen nyelv (0+2)
SK GTMNM2030M Értékteremtő folyamatok menedzsmentje (2+1)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy