Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2016/17/1 félévére

Marketing szak 1. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK201M Marketing-Menedzsment (2+2)
K GTVGT2141M Világgazdasági folyamatok, világgazdasági régiók (2+1)
K GTMSK2020M Piacelemzés - vásárlói magatartás (2+1)
K GTMSK203M Marketingkutatás és DTR (2+1)
K GTMSK2060M Integrált marketing-kommunikáció (2+2)
K GTMSK231M Társadalmi, non-profit marketing (2+1)
SZV GTMSK2210M Árstratégia és taktika SZV (2+1)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy