Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2015/16/2 félévére

Marketing szak 4. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK2070M Marketingstratégia (2+1k3)
K GTMNM204M Nemzetközi marketing (2+0k3)
K GTMSK204M Business marketingmenedzsment (2+1k5)
SKÉrtékesítés GTMSK226M Innovációmarketing (2+1k4)
K GTMNM208M Személyes eladás Szi (2+1k5)
K GTMSK223M Diplomamunka készítés (0+7b10)
K GTMSK2270M Márkamenedzsment (2+1k5)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy