Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2015/16/2 félévére

Marketing szak 3. szemeszter (2kf. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
GTMSK203ML Marketingkutatás és DTR (9+6g4)
GTMSK207ML Marketingstratégia (9+6k3)
GTMNM204ML Nemzetközi marketing (9+0k3)
GTMSK206ML Integrált marketing-kommunikáció (9+9g5)
GTMSK218ML Diplomakészítés (0+30b5)
GTMSK226ML Innovációmarketing (9+6g4)
GTMSK2301ML Business marketingmenedzsment (9+6k5)
GTMNM208ML Személyes eladás (9+6k5)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy