Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2015/16/2 félévére

Kereskedelem és marketing (új) szak 6. szemeszter (3. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK1080BL Business marketing (9+6k5)
K GTMSK1140BL Társadalmi/Non-business marketing (9+9gy4)
KÉrtékesítés GTMNM1030BL Nagy és kiskeres.ért. technikák (6+9gy4)
KÉrtékesítés GTMSK1100BL E-marketing (6+9gy4)
KÉrtékesítés GTMSK1390BL Marketing esettanulmányok (0+9gy4)
KÉrtékesítés GTMSK1290BL Portfolió szakszeminárium (0+9gy3)
KMarketingkomm GTMSK1110BL Kampány és médiatervezés (6+9gy4)
KMarketingkomm GTMSK1100BL E-marketing (6+9gy4)
KMarketingkomm GTMSK1390BL Marketing esettanulmányok (0+9gy4)
KMarketingkomm GTMSK1290BL Portfolió szakszeminárium (0+9gy3)
K MEIOK106BL.. Szaknyelv 6. (0+12gy0)Kötelező, a megfelelő nyelv választandó.
KV GTGVG1192BL Vállalati erőforrásgazdálkodás (9+03k)
SZV GTERG102BL EU integráció és intézmény-történet (9+0k3)
SZV GTGKG130BL Biztosítási ismeretek (9+0k3)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy