Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2015/16/1 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K. GTGKG210MN Közgazdasági elméletek (2+0k4)
K. GTÜSE201M Kvantitatív statisztikai módszerek (2+2k5)
SK. GTMNM206M Marketing logisztika (2+1k5)
K. GTMNM201M Nemzetközi üzlet (2+1k5)
KV. GTGKG2511MN Kutatásmódszertan (2+0k4)
GTMNM207M Nermzetközi kereskedelem technikája (2+1k5)
SZV GTMSK205M Public Relations stratégiája (2+0k2)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy