Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2015/16/1 félévére

Kereskedelem és marketing (fok) szak 3. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
k MEIOK Idegen nyelv (0+2g1)
k GTVIM018FS Üzleti kommunikáció (0+2g3)
skKereskedelmi GTMSK0117 Logisztika a kereskedelemben (2+1g4)
skKereskedelmi GTGVA022FS Üzleti tervezés módszertana (2+1g4)
skKereskedelmi GTVSM020FS Projektmenedzsment esettanulmányok (1+1g3)
skKereskedelmi GTVVE012FS Vállalati információ rendszerek szervezése (2+1g4)
skKereskedelmi GTMSK0113 Személyes eladás (1+2g4)
skMarketingkommunikácó szakirány GTMSK0102 Marketingkutatás (2+1k4)
skMarketingkommunikácó szakirány GTGVA022FS Üzleti tervezés módszertana (2+1g4)
skMarketingkommunikácó szakirány GTVSM020FS Projektmenedzsment esettanulmányok (1+1g3)
skMarketingkommunikácó szakirány GTMSK0116 Médiakapcsolat, kampánytervezés (2+1g4)
skMarketingkommunikácó szakirány GTMSK0115 Ügyfélkapcsolat-menedzsment (2+1g4)
GTMSK0110 Nemzetközi kereskedelem (2+0k3)
GTMSK0108 Termékmarketing (1+1g3)
SZV GTGVG013FS Vállalati esettanulmányok (2+02)
SZV GTÜSE016 Statisztikai szoftver alkalmazása (2+0k2)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy