Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2015/16/1 félévére

Marketing szak 4. szemeszter (2. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK2210ML Árstratégia és taktika (9+6gy4)
k GTMSK2190ML Értékesítési információs rendszerek (9+6gy4)
k GTMNM2030ML Értékteremtő folyamatok menedzsmentje (9+6k4)
k GTMSK223ML Diplomatervezés (0+35b10)
k GTVVE2002ML Stratégiai menedzsment (9+9k5)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy