Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2015/16/1 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
kf GTGKG210ML Közgazdasági elméletek (9+0k4)
kf GTÜSE2010ML Kvantitatív statisztikai módszerek (9+9k5)
kf GTMNM206ML Marketing logisztika (9+6k5)
kf GTMNM2010ML Nemzetközi üzlet (9+6k5)
kf GTGKG2511ML Kutatásmódszertan (12+0k4)
kf GTMNM207ML Nermzetközi kereskedelem technikája (9+6k5)
kf GTMSK205ML Public Relations stratégiája (6+6k2)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy