Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2014/15/2 félévére

Marketing szak 3. szemeszter (2kf. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK203M Marketingkutatás és DTR (2+1)
K GTMSK207M Marketingstratégia (2+1)
K GTMNM204M Nemzetközi marketing (2+0)
K GTMSK206M Integrált marketingkomm. (2+2)
SKÉrtékesítés GTMSK226M Innovációmarketing (2+1)
SKÉrtékesítés GTMNM208M Személyes eladás Szi (2+1)
K GTMSK218M Diplomamunka készítés (0+4)
K GTMSK204M Business marketingmenedzsment (2+1)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy