Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2014/15/2 félévére

Marketing szak 2. szemeszter (1. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK206ML Integrált marketing-kommunikáció (9+9)
K GTMSK203ML Marketingkutatás és DTR (9+6)
K GTÜPZ2022ML Haladó vállalati pénzügyek (9+9)
KVBeszerzés-értékesítés GTMSK209ML Beszerzés (9+6)
SzvBeszerzés-értékesítés GTMNM202ML Értékesítés-menedzsment (9+6)
SZV GTMSK214ML Szolgáltatásmarketing (9+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy