Tanrend a Gazdaságtudományi Kar 2014/15/2 félévére

Kereskedelem és marketing szak 6. szemeszter (3. évfolyam) meghirdetett tárgyai

Az egyetem honlapján, illetve a Neptun rendszerben további választható tárgyak találhatóak. A tanrendek hibákat tartalmazhatnak, ezért elnézésüket kérjük.
JellegSzakirányTárgykódTárgyMegj.
K GTMSK108BL Business Marketing (9+6)
K GTVIM103BL Integrált döntéshozatali esettanulmány (0+9)
K GTMSK114BL Nonbusiness marketing (9+6)
K GTGVG121BL Vezetői ellenőrzés (9+6)
K GTMSK129BL Portfolió szakszeminárium (3+6)
SKÉrtékesítés szakirány GTMNM106BL Értékesítési esettanulmányok (9+6)
SKÉrtékesítés szakirány GTMSK110BL e-marketing (9+6)
KV GTERG111BL Regionális gazdaságtan (9+0)
SZV GTGVA109BL Etikett, protokoll (0+6)
SZV GTEHE119BL Humán erőforrás marketing (0+6)
SZV GTGKG130BL Biztosítási ismeretek (6+0)

A tárgy jellege lehet: K:kötelező, SZV:szabadon választható, KV:kötelezően választható, SK: szakirány tárgy